Subject: Küsimine
From: "Revo Tilk" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jan 2024 17:20:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Maanteeameti lehel ei ole enam Takso Teenindajakaardi omaniku andmetes
kaardi omaniku pilti. Küsimise peale vastasid nemad, et Andmekaitse
inspektsioon keelas Teenindajakaartide andmetes juhtide piltide kuvamise.
Kas teie seisukohast on vale, et taksoteenuse kontrollorgan e. kohalik
omavalitsus nõuab, et pildiga teenindajakaart oleks klientidele taksos
nähtaval kohal? Sama küsimus ka IÜT puhul - tellides kuvatakse juhi pilt
tellimuses. Kuidas siis klient saab veenduda, et teenindaja on see sama
isik kelle kaarti ta näitab, kui seal puudub pilt?

Lugupidamisega

Revo Tilk

Müügi- ja teenindusjuht

Tel. 53571411

Sise tel. 601

AS Tallink Takso

Kadaka tee 7, Tallinn 10621